Zarabianie pieniędzy na stronie internetowej

Dzisiaj użytkownicy mogą uzyskać dostęp do ponad 1,5 miliarda stron internetowych, co oznacza, że ​​masz ogromną konkurencję na rynku online, nawet jeśli działasz w niszowej branży. Konkurencja nie jest jednak jedynym powodem niskiej sprzedaży witryny. Różnorodne czynniki mogą wpływać na Twoje przychody i ruch.

Dlaczego moja witryna nie zarabia pieniędzy?

Ten wpis odpowiada na to pytanie i zawiera przegląd tego, jak Twoja firma może rozwiązać te problemy, od powolnej witryny po nieistniejącą strategię optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Zacznij już teraz rozwiązywać problemy z witryną.

Twoja witryna nie jest responsywna

Czy wiesz, że ponad 50 procent światowego ruchu internetowego pochodzi z urządzeń mobilnych? To prawda i pokazuje rosnący trend. Ludzie polegają bardziej na swoich smartfonach i tabletach, aby uzyskać dostęp do Internetu, niż na laptopach lub komputerach stacjonarnych.

Dlatego niezbędny jest responsywny projekt, który dostosowuje się do urządzenia użytkownika.

Dlaczego nieresponsywna witryna kosztuje Cię pieniądze

Nieodpowiedzialny projekt kosztuje Twoją witrynę z kilku powodów, w tym:

  • Indeks pierwszego telefonu
  • Google jest jedną z największych wyszukiwarek na świecie, pochłaniając ponad 75 procent globalnego rynku wyszukiwania. Ten fakt jest ważny, ponieważ Google stosuje proces indeksowania i indeksowania na urządzeniach mobilnych.
  • Oznacza to, że Google indeksuje Twoją witrynę i indeksuje ją pod kątem wyników wyszukiwania z perspektywy mobilnej. Jeśli nie masz responsywnej witryny, Google będzie wiedział. Ponieważ responsywna witryna ma krytyczne znaczenie dla wygody użytkownika, nieodpowiadające witryny będą (zwykle) zajmować niższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
  • Niższy ranking przekłada się na mniejszy ruch, ponieważ 75 procent użytkowników trzyma się pierwszej strony wyników wyszukiwania.

Doświadczenie użytkownika

Jeśli chodzi o projektowanie stron internetowych, wrażenia użytkownika są kluczowe. Musisz zapewnić najlepszą możliwą jakość użytkownikom witryny. Jeśli tego nie zrobisz, opuszczą Twoją witrynę, co może spowodować mniej zakupów i mniej pieniędzy dla Twojej firmy. Ponad 40 procent transakcji online odbywa się na urządzeniach mobilnych

Ponieważ ponad 40 procent transakcji online odbywa się na urządzeniach mobilnych, Twoja firma potrzebuje responsywnej strony internetowej, jeśli chcesz zarabiać pieniądze. W przeciwnym razie rozdajesz cennym klientom (i przychody) swoim konkurentom.

Krótko mówiąc, niereagująca witryna nie jest dobra dla twojego wyniku.