Redesign strony internetowej 2

Uruchom przeprojektowanie

Po rozmowie ze swoim projektantem na temat swoich celów, w jaki sposób chcesz je osiągnąć i czego szukasz w swoim projekcie, nadszedł czas, aby zabrali się do pracy!

Po zakończeniu projektowania i zatwierdzeniu zmian agencja uruchomi nową i ulepszoną wersję witryny. Ale twoja praca jeszcze się nie skończyła.

Przeanalizuj wyniki

Budowanie lub modernizacja strony internetowej bez analizowania wyników jest zmarnowaniem ciężkiej pracy.

Jest powód, dla którego chciałeś przeprojektować swoją witrynę – niezależnie od tego, czy nie spodziewałeś się oczekiwanej sprzedaży, czy projekt był po prostu przestarzały. Zapewnienie rozwiązania tych problemów ma kluczowe znaczenie i możesz to łatwo zrobić za pomocą analiz.

Rozważ inne strategie poprawy wyników

Przeprojektowanie witryny to przedsięwzięcie, które może przynieść drastyczne wyniki, a jeśli chcesz zobaczyć jeszcze bardziej drastyczne wyniki, projektant prawdopodobnie poleci inne strategie marketingowe, które dobrze pasują do projektu witryny.

Mogą one obejmować optymalizację wyszukiwarek (SEO), content marketing i inne. To idealny czas na osi czasu projektu przeprojektowania witryny, aby zdecydować, czy chcesz skorzystać z marketingu cyfrowego.

Jak podejść do planu projektu przeprojektowania strony internetowej

Zdecydowałeś więc, że zużyta grafika i długi czas ładowania w Twojej witrynie są przyczyną przeprojektowania, i prawdopodobnie masz rację. Google bierze pod uwagę projekt witryny i wygodę użytkownika podczas ustalania rankingu witryn – co oznacza, że ​​konwersje można bezpośrednio przypisać (w pewnym stopniu) projektowi witryny.

Ale gdzie zaczynasz? Określ, czego szukasz w przeprojektowaniu

Czy chcesz po prostu przeprojektować swojego bloga, czy szukasz całkowitego odświeżenia strony? Tak czy inaczej, ważne jest, aby dokładnie określić, które elementy wymagają zmiany z góry, abyś mógł określić takie rzeczy, jak budżet, oś czasu i kogo zatrudnić.

Poza tym powinieneś sporządzić listę szczegółów, których nienawidzisz na temat swojej witryny i konkretnych zmian, które chcesz zobaczyć.

Określ swój budżet

Później podziękujesz sobie za określenie z góry budżetu i trzymanie się go. Ważne jest, aby być realistycznym, jeśli chodzi o ustalanie budżetu, więc będziesz chciał przeprowadzić badania. Na przykład, jeśli szukasz tylko przeprojektowania bloga, będzie on znacznie tańszy niż przeprojektowanie całej witryny. Pamiętaj o tym przy ustalaniu budżetu.