Redesign strony internetowej

Istnieje ponad 1,6 miliarda stron internetowych w Internecie. Prawda jest taka, że ​​zanim skończysz czytać ten post, powstają tysiące nowych stron internetowych. Najlepiej jest stworzyć stronę internetową, która jest idealna dla odbiorców – i wyróżnia się na tle konkurencji.

A co jeśli Twoja witryna jest nieaktualna?

Co jeśli Twoja firma przeszła przeprojektowanie i potrzebujesz nowej strony internetowej? Jeśli nie zwracasz szczególnej uwagi na swoją obecność w Internecie, możesz w ogóle odstraszyć potencjalnych klientów od odwiedzenia Twojej witryny.

Bez względu na powód, jeśli szukasz remontu witryny, ważne jest, aby opracować solidny plan projektu witryny.

Planowanie nowej witryny ma kluczowe znaczenie dla jej sukcesu, zwłaszcza jeśli przeprojektowujesz dużą witrynę. Jeśli współpracujesz z agencją przeprojektowującą witrynę, będą one w stanie pomóc Ci na każdym etapie.

W tym wpisie i kolejnych wyjaśnimy Ci, jak podejść do przeprojektowania witryny, przedstawimy krok po kroku plan przeprojektowania witryny oraz napiszemy, co może wpłynąć na długość trwania projektu przeprojektowania witryny.

Stopniowy plan przeprojektowania strony internetowej

Porozmawiajmy więcej o tym, jak będzie wyglądał plan przeprojektowania witryny dla Ciebie i Twojego projektanta.

Poznaj swoją aktualną witrynę

Zatrudniając agencję, będą chcieli wiedzieć wszystko o Twojej bieżącej stronie – o tym, co kochasz, czego nienawidzisz i co chcesz zmienić. Jest to ważny pierwszy krok w przeprojektowaniu projektu witryny, ponieważ tworzy silną bazę dla twojego projektu.

Bez tych informacji trudno będzie uzyskać pożądane wyniki.

Podaj swoje cele

Z jakiegoś powodu przeprojektowujesz swoją witrynę – czy to dlatego, że Twój współczynnik odrzuceń jest zbyt wysoki? Twoja prędkość strony jest zbyt niska? Twój schemat kolorów i grafika są nieaktualne? Twoja nawigacja jest myląca?

Bez względu na to, aby osiągnąć swoje cele dzięki przeprojektowaniu witryny, musisz zrobić dwie rzeczy – zrealizować swoje cele i wymienić je na liście.

Utwórz plan działania

Potencjalne cele, które wymieniliśmy powyżej, są dość ogólne – w końcu istnieje mnóstwo sposobów na poprawę współczynnika odrzuceń lub szybkości witryny.

Musisz jednak dokładnie określić, co chcesz zrobić z projektem, aby poprawić kluczowe wskaźniki.

Na przykład, czy Twoja obecna nawigacja jest bardzo myląca i powoduje, że ludzie odbijają się od Twojej witryny? To jest opcja numer jeden!

Czy podejrzewasz, że masz mało czasu spędzonego na stronie, ponieważ użytkownicy nie wchodzą w interakcje z Twoimi treściami? Jednym ze sposobów na osiągnięcie celu, jakim jest zwiększenie czasu spędzanego na stronie, jest wybranie niestandardowej grafiki i filmów na stronach witryny.

Bez względu na to, jak planujesz osiągnąć swoje cele, pomyśl o nich: „Jak mogę osiągnąć ten cel dzięki projektowi?”