Tych treści nie może brakować na Twojej stronie WWW

Firmowa strona internetowa to wizytówka Twojego interesu, dlatego pamiętaj, że pierwsze odczucie da się zrobić tylko raz. Jeżeli za pierwszym razem nie oczarujesz własnych ewentualnych zainteresowanych, wiedz, że drugiej szansy możesz już od nich nie dostać.

Niewątpliwie obok warstwy wizualnej strony, sprzyjającego użytkownikowi układu treści, wyjątkowo istotny jest przekaz… Przekaz, czyli to, co chcesz zakomunikować swoim ewentualnym zainteresowanym. Jeżeli zawartość nie będzie dostatecznie interesująca, odbiorcy nie będą marnotrawić na nią czasu, po prostu. Jakich treści nie może zatem zabraknąć na Twojej stronie?

Lokalizacja

Podstrona prezentująca markę to sposobność do powitania się z Twoim ewentualnym klientem oraz przedstawienia zarysu marki. To tutaj zdołasz wirtualnie uścisnąć dłoń odbiorcy tudzież zaprosić go do dalszego odkrywania zawartości. To wspaniała możność do tego, by „pochwalić się” wyczynami firmy, opowiedzieć historię marki, przedstawić jej cele oraz plany późniejszego rozwoju.

Przedstawiając swoją firmę niezbędnie wstrzymaj się przy osobach, które ją tworzą… Albowiem wszak firma to ludzie, którzy wznoszą jej fundament, wytyczają kierunki rozkwitu, nadają walor wykonywanej pracy. Pokazując „ludzką twarz” swojej marki, zmniejszasz granicę pomiędzy Tobą a odbiorcami, budując tym samym niewidzialną więź. Komunikując się ludzkim językiem zwiększasz swoje prawdopodobieństwa dotarcia do ewentualnego klienta, który z przyjemnością dowie się skąd przybywasz oraz dokąd zmierzasz.

Oferta

Zakładka z ofertą powinna być interesująca dla oka oraz umysłu odbiorcy. To naczelny punkt Twojej strony www. Tutaj przesądzają się dzieje potencjalnej kooperacji z Twoją marką. Prezentując ofertę jesteś zmuszonym wykazać najwięcej zaangażowania. Tu nie ma miejsca na półśrodki – liczy się konkret i merytoryka. Nie zapomnij, że Twoja oferta nie może być nieaktualna – nikt bowiem nie będzie trwonić czasu na zaprzątanie sobie głowy przedawnionymi informacjami, które nijak się mają do tego, co jest w tej chwili.

Wiedza

To najlepsze miejsce, w którym będziesz potrafił dzielić się własną wiedzą ekspercką z internautami. Systematyczna publikacja interesujących zawartości zachęci czytelników do częstszego zaglądania na Twoją witrynę. Prowadząc blog markowy konstruujesz ekspercki wizerunek firmy jako specjalisty w swojej branży. Wpisy generowane na potrzeby bloga również pomogą Ci w pozycjonowaniu strony i kierowaniu na nią ruchu.